La CUP Nacional ha iniciat la campanya Això no és un estiu d'anunci a través d'un vídeo per denunciar la massificació turística. La CUP Sant Cugat s'ha sumat a la campanya i tres santcugatencs han participat en l'anunci. Els regidors de la CUP a Sant Cugat Ariadna Sierra i Marcos Simarro han aparegut al vídeo de la formació política. També ho ha fet el santcugatenc i membre de la CUP Pau Sánchez.
Sota el lema No som un souvenir, la CUP denuncia un augment insostenible de turistes a Catalunya. En el vídeo, apareixen pinzellades sobre problemàtiques que el partit vincula al turisme com els alts preus de lloguers, la impuntualitat dels trens Renfe, la massificació de les platges de Barcelona i els baixos sous i mals horaris del sector turístic, sobretot durant la temporada d'estiu.
No us podeu perdre "Això no és un estiu d'anunci", l'últim video de la @cupnacional sobre la massificació turística.
— CUP SantCugat (@cupsantcugat) August 15, 2024
I a més, amb presència santcugatenca, ens veieu? 😌#NoSomUnSouvenir https://t.co/kcBesJdbbe
La gravació posa en valor les estones amb els amics i la família a l'entorn rural, on molts turistes encara no han arribat i es pot desconnectar del bullici de la ciutat. Pa amb tomàquet, un brindis amb gots de festival i una excursió per la natura i cales buides. Però els turistes, mostra l'espot, també acaben arribant a aquests indrets.
Així doncs, Això no és un estiu d’anunci reclama una economia que no s'enfoqui tant en el sector turístic i que ajudi a contenir l'augment de preus i la precarietat laboral.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.