Independents, la candidatura independentista que es va quedar fora de l'Ajuntament de Sant Cugat després d'obtenir 1.377 vots a les municipals del maig, ha carregat contra el govern de Junts i ERC. El grup s'ha mostrat especialment crític per la resposta de Junts al dèficit econòmic del Consistori. Així, lamenten que Junts hagi volgut mirar endavant, sense exigir responsabilitats al tripartit: "És necessari i imprescindible demanar responsabilitats als causants de la mala gestió vers a la ciutadania de la nostra ciutat i evitar que això quedi sense cap repercussió".
Independents apunta que "Junts no s’enfrontarà a ERC, un dels partits responsables dels deutes, perquè amb ells ja ha format govern i els necessita per seguir governant sense entrebancs". "Alguns regidors de l’anterior govern segueixen en l’actual, sense cap vergonya per la situació que han deixat i que en són els causants", afegeix.
Independents: "Cada dia que passa estem més convençuts de la necessitat d’una llista cívica, lluny dels partits polítics"
D'altra banda, el partit denuncia dues decisions més del govern: l'increment dels salaris a principis de mandat i la creació d'un "càrrec fantasma" per "facilitar les relacions amb la EMD de Valldoreix". És a dir, el nou càrrec de comissionada per Valldoreix, pel qual es va nomenar Susana Herrada. Per plegat, reivindiquen el seu paper: "Cada dia que passa estem més convençuts de la necessitat d’una llista cívica, lluny dels partits polítics, els quals no pensen més que en la seva subsistència".
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok