La santcugatenca Marta Canas presentarà candidatura per ser la nova presidenta de Junts per Sant Cugat, després que Albert Mendoza renunciés fa uns dies. Canas, és exmembre del Grup Mediterrània i de la Coordinadora d'Entremesos de Cultura Popular i Tradicional catalana de Sant Cugat, a més és treballadora dels Serveis Socials de l'Ajuntament de Sant Cugat. En política Canas va ser presidenta de la junta local de la JNC i membre de l'executiva nacional.
Ara ha pres la decisió de presentar-se per tal d'enfortir el partit. "Volem enfortir el partit per tal de treballar de cara a les següents eleccions municipals i assolir la majoria absoluta. Vull remarcar la feina de l'Albert amb la qual hem recuperat el govern, però no ens podem quedar aquí. Hem de fer un partit fort i cohesionat.
De moment, Canas no ha volgut desvelar alguns noms del seu equip, ja que explica que encara hi està treballant, però sí que vol que hi hagi paritat i representació de diferents edats.
No hi ha data per la celebració de les eleccions, però per calendari hauran de ser a finals d'octubre. De moment, no es coneix cap altra candidatura.
L'alcalde Josep Maria Vallès amb Marta Canas FOTO: Cedida
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok