Nova ampliació del contracte de gestió de l'Oficina Municipal d'Esports per a Tothom

L'empresa Teampartners seguirà al capdavant de l'OMET fins que hi hagi una nova licitació i s'adjudiqui el contracte o fins a finals d'aquest 2023

Teampartners continuarà gestionant l'Oficina Municipal d'Esports per a Tothom (OMET), després que s'hagi aprovat una nova ampliació del termini de continuïtat, en el ple municipal d'abril, celebrat el dilluns 17. Amb aquesta ampliació, l'empresa santcugatenca seguirà donant continuïtat al servei de gestió i explotació dels serveis d'educació i pràctica esportiva al municipi fins que es resolgui la nova licitació i es disposi d'adjudicatari del nou contracte o fins al 31 de desembre d'aquest any, després de rebre els vots favorables de l'equip de govern i Ciutadans Sant Cugat, l'abstenció de la regidora no-adscrita Munia Fernández-Jordan i el vot en contra de Junts per Sant Cugat.

Junts per Sant Cugat, no obstant això, ha lamentat que des de l'entrada del nou equip de govern no s'hagi resolt la licitació de l'OMET Sant Cugat, tal com ha indicat el regidor Albert Salarich: "Votem en contra com a senyal de protesta, ja que heu tingut 4 anys per fer la licitació, i és que quan veu entrar al govern, el contracte ja estava prorrogat. Les AFES estan molestes i encara no queda clar quin és el model esportiu proposant. "

Per la seva banda, el regidor d'Esports, Francesc Carol (ERC Sant Cugat), ha explicat la necessitat d'aquesta ampliació: "Un cop finalitzada la primera ampliació, encara no s'havia aprovat el canvi de model de gestió d'aquest servei i, per tant, no s'havia pogut procedir a la licitació del nou contracte".

Més info: L'OMET assumirà una gestió directa de l'esport santcugatenc

La licitació data del 2015

El 19 de gener del 2015 es va aprovar al ple municipal la resolució de l'expedient i l'adjudicació del contracte a l'empresa Teampartners, i el 2 de febrer del 2015 es va signar el contracte, on l'empresa s'obligava a prestar els serveis mitjançant una concessió administrativa per un import de 340.000.00 euros (exempt d'IVA), amb una durada inicial de 3 anys, del 2 de febrer del 2015 a l'1 de febrer del 2018, i amb possibilitat de prorrogar per 2 anualitats successives.

Un cop finalitzats aquests 5 anys de contracte, l'Ajuntament va aprovar una 1a ampliació de la prestació, el 26 de febrer del 2020, amb l'objectiu de resoldre la nova licitació, amb un període màxim de 2 anys. No obstant això, amb un nou Decret d'Alcaldia, l'ens municipal ha ampliat aquest període fins al 31 de desembre del 2023, i amb el compromís d'agilitzar la tramitació del canvi de forma, amb la preparació de la documentació necessària.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem