El PDeCAT es compromet a evitar que es redueixin places d'aparcament en superfícies

La formació liderada per Mayte Pérez aposta per "un model de mobilitat sostenible i endreçada" per Sant Cugat

“Ni una plaça menys d’aparcament en superfície” ha defensat la formació política PDeCAT Units per Sant Cugat - Ara Pacte Local en els seus actes de campanya electoral i en el debat de mobilitat i habitatge del TOT, apostant per "un model de mobilitat sostenible i endreçada" per Sant Cugat.

La seva candidata per les eleccions municipalsMayte Pérez, assegura que “treballarem per incrementar el nombre d’aparcaments dissuasius en diferents punts de la ciutat per facilitar la pacificació al centre" i evitar així que es redueixin places d'aparcament. La voluntat d'afegir nous aparcaments dissuasius coincideix amb el programa d'ERC, però el PDeCAT li critica al govern que han liderat que "s’ha criminalitzat l’ús del cotxe prenent decisions sense escoltar a la gent, com és el cas de l’illa verda o la mobilitat al carrer de Francesc Moragas".

D'altra banda, el PDeCAT proposa potenciar els autobusos públics i els vehicles elèctrics i es compromet a "facilitar la mobilitat intramunicipal", plantejant la creació d’uns nous títols de transport a preus bonificats entre les 8 estacions dels FGC del municipi.

La formació també assegura que cercarà noves vies de distribució del trànsit i nous accessos a l’autovia C-16 (Túnels de Vallvidrera) com, per exemple, una sortida a Valldoreix en el trajecte de Terrassa a Barcelona. En aquest sentit, volen impulsar un acord amb l’empresa concessionària de la C-16 que "permeti reduir el cost del peatge pels santcugatencs que es veuen obligats a fer un ús freqüent dels túnels".

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem