L'Ajuntament aposta per un canvi en la gestió dels equipaments municipals

S'obrirà una nova licitació perquè qualsevol empresa o club pugui presentar-se i gestionar la contractació del servei de manera directa

L'Ajuntament de Sant Cugat ha anunciat que obrirà una nova licitació amb l'objectiu que qualsevol empresa o club pugui gestionar el servei públic dels equipaments esportius, després d'aprovar-se de manera unànime en el ple municipal del dimarts 19 d'abril. 

Francesc Carol (ERC Sant Cugat), regidor d'Esports de l'Ajuntament, ha assenyalat que el canvi busca la gestió directa dels equipaments municipals: "Es tracta d'un canvi en el sistema de la gestió de la prestació del servei públic amb l'objectiu que l'empresa adjudicatària o el club pugui rebre directament l'encàrrec". Amb aquest canvi, d'altra banda, s'inclou el Camp Municipal de Mira-sol i les Pistes de Sant Francesc (gestionats fins aleshores per Recursos Humans, Serveis Urbans i Esport), als 3 equipaments municipals que gestiona Teampartners: ZEM Jaume Tubau, la ZEM La Guinardera, el Camp de Futbol Municipal de Can Magí.

Amb tot, la resta de regidors ha vist amb bons ulls aquest canvi, tot i que Albert Salarich (Junts per Sant Cugat) ha demanat que la licitació s'obri de manera global a tots els esports: "És una modificació de caràcter tècnic per facilitar el procés administratiu, així que estem a favor. Demanem, per això, que es doni l'oportunitat de manera global a altres esports, i no només al futbol".

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem