contingut promocionat
logo final correcte

 

 

Tractaments de cardiologia no invasius al costat de casa, al Policlínic Sant Cugat

L’equip treballa des del Policlínic Sant Cugat, Rambla del Celler, 129, on es duu a terme tota la part clínica i les exploracions complementàries no invasives

L’Institut de cardiologia clínica i intervencionista del Vallès, un equip d’especialistes en cardiologia amb una trajectòria destacada al Centre mèdic Teknon, l’Hospital El Pilar i l’Hospital de Barcelona ha aterrat aquest any a Sant Cugat. Segons el Dr. Julio Carballo, santcugatenc i Cap Cardiologia al Centre Mèdic Teknon, Hospital el Pilar i Cardiòleg intervencionista a l’Hospital de Barcelona, “l’objectiu és poder oferir a tota la població de Sant Cugat i del Vallès procediments de cardiologia intervencionista perquè la població els tingui al seu abast i perquè representen una visió molt moderna de la nostra especialitat”.

Tractaments innovadors per tota mena de pacients coronaris

Uns tractaments que, cada vegada, els poden utilitzar perfils de diferent edat. Segons el doctor, “la patologia coronària pot aparèixer en persones més joves del que pensem, i avui dia el tractament intervencionista d’aquestes malalties és molt freqüent. El Codi infart (CODI IAM) ha estat un dels grans avenços del nostre sistema sanitari, i ara ja estem a les portes de nous tractaments per a patologies que abans requerien cirurgia oberta i que actualment es poden fer de manera totalment no invasiva, amb una recuperació que permet al pacient tornar a casa en 24 o 48 hores”.

Assistència a Policlínic Sant Cugat

L’equip treballa des del Policlínic Sant Cugat, Rambla del Celler, 129, on es duu a terme tota la part clínica i les exploracions complementàries no invasives. “Quan cal fer una intervenció, la realitzem als hospitals de Barcelona amb equips altament experimentats i entorns adequats per al postoperatori”, afegeix. L’èxit d’aquestes tècniques depèn també de la cura posterior i de l’experiència de tot l’equip assistencial.

Perspectives de futur

Amb la mirada posada al futur, el doctor apunta que “estem oberts a apropar encara més aquests procediments al Vallès. Si en el futur surt l’oportunitat de crear una unitat a la comarca, estaríem encantats d’impulsar-la, ja que actualment cap hospital del Vallès ofereix aquest tipus de tractaments”, sentencia.

Equip de l'Institut de cardiologia clínica i intervencionista del Vallès amb la regidora de salut Núria Fernàndez i Galofré (dreta). FOTO: TOT

 
Comentaris

Destaquem