contingut promocionat
Asisted L

 

Asisted crea una aplicació per apostar per un servei d'assistència telemàtic

L'aplicació, elaborada conjuntament amb AdQualis, permet gestionar la contractació de l'assistent de forma personalitzada, la geolocalització del cuidador o l'enviament de personal d'urgència

L'empresa d'assistència domiciliària Asisted ha tret al mercat una nova aplicació, juntament amb la consultora de recursos humans AdQualis, amb l'objectiu de potenciar el servei d'assistència de manera telemàtica davant l'actual crisi sanitària de la COVID-19. Amb això, s'evita l'assistència presencial, en els casos que sigui possible, i es prevé la propagació i contagi de la pandèmia. 

La inversió per fer possible aquesta aplicació de servei d'assistència ha estat de 300.000 euros, un projecte que es va iniciar amb anterioritat de la pandèmia, però que s'ha consolidat durant l'avanç d'aquesta.

Aquesta nova aplicació pionera permet gestionar la contractació de l'assistent de forma personalitzada, la geolocalització del cuidador o l'enviament de personal d'urgència en cas extrem. A més, permet als assistents portar un control de la seva nòmina o de les hores treballades de manera telemàtica.

Amb tot, una nova eina que permetrà a Asisted donar un servei d'assistència més personalitzat i abraçar a més usuaris d'aquesta associació que fa 40 anys aproximadament que està operant en l'àmbit dels serveis integrals d'assistència domiciliària a Catalunya.

 
Comentaris

Destaquem