El Servei Meteorològic de Catalunya ha activat un avís per perill de vent a Sant Cugat i a la comarca del Vallès Occidental per aquest divendres, 2 de març. El fort vent ja ha provocat incidències a Sant Cugat, com la caiguda de mobiliari urbà, motos, arbres, tanques de casa o elements de terrasses de bar. A més, s'ha trencat el vidre d'un habitatge.
A partir de la mitjanit de dijous a divendres ha començat a bufar el vent a Sant Cugat, que es mantindrà amb intensitat fins aquest migdia. L'avís de perill és de 3 sobre 6.
Al voltant de les 4.30 hores s'ha assolit una de les ratxes de vent més altes, segons dades de l'estació meteorològica del CAR de Sant Cugat. S'han assolit els 68 quilòmetres per hora.
Des de l'Ajuntament de Sant Cugat recomanen prudència i tenir cura de les persones més vulnerables. Segueix els consells davant d'un episodi de vent.
Avís de perill per VENT que pot afectar la ciutat durant aquest divendres.
— Aj. Sant Cugat (@ajsantcugat) 2 de març de 2018
Incidències pel vent a Sant Cugat

Moto caiguda a la rambla del Celler.

Un gran arbre ha caigut a Can Trabal.

Tanca d'una casa caiguda prop de Can Cadena, a Valldoreix.

Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok