contingut promocionat
Logo RACC MobilityClub

 

 

El RACC, centrat en ajudar a les persones

Ser del RACC vol dir comptar amb la millor protecció davant qualsevol imprevist quan ens movem, som a casa o hem de tenir cura de la nostra salut

El RACC ha evolucionat fins a convertir-se en un Club de Serveis que ofereix tota mena d’ajuda a les persones (assistència personal, sanitària i a la llar). Amb l’arribada de la pandèmia, hem viscut importants canvis en la manera de viure i moure’ns, la qual cosa ha evidenciat encara més la importància de disposar d’una bona assistència en la mobilitat i, alhora, d’estar ben protegits per tenir cura de la salut i la llar.

Un club per a tota la família

Superar sempre les expectatives dels nostres socis i clients és l’objectiu del Club, que ofereix:

  • Assistència mecànica les 24 hores, els 365 dies de l’any, i un ampli ventall d’assistències si et desplaces amb bicicleta o patinet.
  • Assistència mèdica urgent i personal. I a més, amb el servei de videotrucada, atenem qualsevol dubte de salut.
  • Assistència a la llar urgent les 24 hores, els 365 dies de l’any, per afrontar qualsevol imprevist i garantir que es pugui disposar d’un habitatge confortable i segur.
  • Assistència jurídica per resoldre qualsevol dubte legal, recórrer multes i presentar tota mena de reclamacions.

A més, en els darrers anys, el RACC ha endegat innovadores iniciatives com CityTrips, la plataforma que reuneix tota l’oferta de transport compartit i públic a més de 30 ciutats, i Néstor, l’aplicació que permet accedir a més de 150 serveis d’assistència personal i que va ser de gran utilitat durant el confinament domiciliari.

Un total d’1.029.673 serveis d’assistència (mecànics, mèdics i a la llar) prestats el 2020 són la resposta de l’equip humà del RACC, que està al costat de les persones per aclarir els seus dubtes i oferir-los la solució que millor s’adapti a les seves necessitats.

 
Comentaris

Destaquem