Sant Cugat ja celebra Nadal. Aquest cap de setmana la ciutat s'ha omplert d'activitats per escalfar motors de cara a les festes nadalenques. Entre altres, una de les protagonistes ha estat la música i la poesia, així hi ha hagut diferents actuacions a la caseta de la Pua de la plaça d'Octavia, s'ha celebrat el tradicional concert de la Gent Gran el Teatre- Auditori i també hi ha hagut el recital d'Òmnium Cultural Nadal a casa a l'església del Monestir i per Nadal fem el poema, una interpretació del poema de Nadal de Josep Maria de Segarra, de la mà de l'Associació Amics del Teatre.
Mireu les fotos.
També s'han organitzat activitats pels més petits com ara les cagades del Tió.
Aquest cap de setmana, també ha tingut lloc La Marató i la ciutat ha organitzat diverses activitats per recaptar fons.
Nadal, al TOT Sant Cugat
Com cada any, el TOT Sant Cugat us acosta tota l'actualitat, notícies, agenda d'actes, fotografies i vídeos de la celebració de Nadal a la ciutat. Ho podeu trobar al canal Nadal del web. També podeu seguir l'actualitat nadalenca a les xarxes socials del TOT Sant Cugat, a Twitter, Facebook i Instagram i al nostre hashtag #TOTnadal.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok