Gaudeix de les imatges de la categoria d'Esports del TOT Fotoportada 2018

L'exposició de fotografies es pot visitar fins el 25 de novembre a la plaça de Barcelona

El TOT Sant Cugat mostra les imatges de la categoria Esports que s'han presentat en el 21è concurs TOT Fotoportada Hospital Universitari General de Catalunya. Aquestes i la resta de fotografies del concurs es poden visitar fins al 25 de novembre a l'exposició que es troba a la plaça de Barcelona, amb les prop de 1.200 fotos participants. Posteriorment, es podrà visitar a l'Hospital Universitari General de Catalunya, on es podrà veure durant un mes més.

1er Premi categoria Esports. "Equilibri" de Maria del Mar Ruiz.

El lliurement de premis del concurs, que aquest any s'ha dividit en 4 categories (Esports, Lleure, Instagram i Viatges) es va fer et dijous 25 d'octubre, a la plaça de Barcelona, on es van repartir 8.000 euros en premis.

Lliurament de premis del concurs TOT Fotoportada 2018. Foto: Bernat Millet.

La foto guanyadora d'aquesta edició 2018 ha estat la titulada "Sense por", de Jana Foraster, captada a les Cascades del Niàgara.

Imatge guanyadora del TOT Fotoportada 2018, de Jana Foraster

Imatge guanyadora del TOT Fotoportada 2018, de Jana Foraster

En la categoria Esports, a la qual es van presentar 45 fotografies, es van lliurar 3 premis. El primer va ser per la fotografia "Equilibri", de Maria del Mar Ruiz. El segon premi el va recollir Christian Linder per "Sota aigua". I el tercer premi va ser per a Carlos Pallarés i la fotografia "Surfing dunes".

 
Comentaris

Destaquem