Més de 300 persones caminen contra el càncer de mama a Sant Cugat

La Junta local de l'Associació Espanyola Contra el Càncer ha organitzat la tercera caminada contra el càncer de mama

Més de 300 persones han participat aquest dissabte, 22 d'octubre, a la tercera caminada contra el càncer de mama. La Junta local de l'Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) ha organitzat la prova a la qual es podia participar de manera gratuïta, però els participants podien fer donacions per a la investigació a les parades de l'associació. La caminada ha recaptat 1200 euros per a la investigació contra el càncer i pel suport a les famílies. 

La presidenta de l'AECC a Sant Cugat, Esther Alós, i l'alcaldessa, Mireia Ingla, han participat en la caminada FOTO: Samuel Renaud

La presidenta de l'AECC a Sant Cugat, Esther Alós, i l'alcaldessa, Mireia Ingla, han participat en la caminada FOTO: Samuel Renaud

  

Més de 300 persones han participat en la caminada FOTO: Samuel Renaud

Més de 300 persones han participat en la caminada FOTO: Samuel Renaud

La caminada ha passat per diferents punts FOTO: Samuel Renaud

La caminada ha passat per diferents punts FOTO: Samuel Renaud

 

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem