Les Planes estrenarà el cicle de debats Els barris al centre, aquest dijous, 5 de març, a les 19 hores, a El Casal de les Planes. El cicle està organitzat pel TOT Sant Cugat i vol donar veu als veïns d'aquest barri, ubicat al bell mig de Collserola. Les sessions estaran oberts a tota la ciutadania.
Els barris al centre de les Planes es dividirà en tres blocs, el primer girarà entorn Urbanisme i mobilitat, el segon farà referència a Equipaments i el darrer abastarà la temàtica de Medi ambient englobant protecció d'incendis i que significa ser un barri de muntanya, entre d'altres. La sessió finalitzarà amb les intervencions del públic, i és que, a més dels residents, intervindran les principals associacions i entitats dels barris.
Les pròximes edicions d''Els barris al centre''
Els barris de la Floresta, Mira-sol i Mas Janer, Valldoreix, Can Mates, Parc Central i Colomer, Coll Favà, Volpelleres, Monestir-Sant Francesc i Centre ciutat protagonitzaran els pròxims debats que se celebraran des del TOT Sant Cugat i que es faran cada mes, en aquestes dates.
- 16 d’abril: La Floresta
- 14 de maig: Mira-sol
- 28 de maig: Valldoreix
- 11 de juny: Can Mates-Parc Central-Colomer
- 9 de juliol: Volpelleres
- 17 de setembre: Coll Favà
- 12 de novembre: Monestir-Sant Francesc
- 3 de desembre: Centre
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok