La reivindicació per demanar la llibertat dels presos polítics ha arribat per la diada de Sant Medir, així durant la jornada s'han vist diferents reivindicacions. Molts dels assistents han lluït llaços de color groc, i també els dos gegants de Sant Cugat, en Joan i la Marieta, que a més de portar la tradicional fava, han lluït el llaç groc.
EL CDR de Sant Cugat també ha estat present a la diada amb una parada venent llaços grocs i informant de la situació dels presos. De la seva banda, les JERC han penjat les cares dels presos catalans en un indret de Sant Medir. Durant la missa un ciutadà ha desplegat un cartell groc on es podia llegir la paraula llibertat. Entre altres accions, als voltants de l'ermita de bon matí hi han aparegut llaços grocs.
D'altra banda, l'ANJI (Assemblea Nacional de Joves Independentistes) ha enllaçat el Pi d'en Xandri per reivindicar la llibertat dels presos polítics. A l'enllaçada del Pi d'en Xandri han reservat un espai exclusiu pel Sergi, membre de l'ANJI que amb 23 ha mort sobtadament fa pocs dies d'aquesta mateixa setmana, així s'han penjat diferents llaços negres.


Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok