Una empresa porta a terme una campanya per protegir la visió dels refugiats sahrauís

El grup té a la xarxa una campanya de micromecenatge

Amb l'objectiu que el sol i el seu reflex sobre la sorra no perjudiqui la visió de les persones que viuen en els camps de refugiats de Tinduf, la startup Frankies, que comercialitza ulleres de sol de fusta, ha posat en marxa la campanya de micromecenatge "Frankies for Sahara", per "lliurar en mà unes ulleres de sol a les persones dels camps de refugiats", segons ha explicat Pol Mas, membres del projecte.


La marca, en col·laboració amb l'entitat solidària Sant Cugat amb el Poble Saharaui (SCAPS), s'han marcat com a missió, que, com a mínim, 100 persones puguin protegir-se els ulls amb les ulleres. De moment la campanya ha aconseguit el 43% dels diners, que esperen ampliar en els pròxims dies i arribar al 100%. Tots els que participin en la iniciativa rebran una recompensa exclusiva.


En cas d'aconseguir l'objectiu, dues persones de Frankies viatjaran a Tinduf amb l'equip de SCAPS per lliurar les ulleres, i gravaran un vídeo que es penjarà al web.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem