Resposta a la senyora Maria Sorrentino

Paraira respon a Sorrentino sobre la qualitat del transport públic

Benvolguda senyora Maria Sorrentino,

agraeixo que comparteixi amb nosaltres les seves inquietuds per la qualitat del transport públic, un servei clau per al dia a dia de moltes persones de la nostra ciutat.

Hem revisat el cas que exposa en el seu escrit amb l’empresa operadora i, efectivament, s’han produït 7 incidències puntuals causades per avaries tècniques, en el període descrit, d’un total de 2020 expedicions. Tot i ser casos puntuals, som conscients que generen incomoditat i afectacions en els desplaçaments quotidians, i lamentem sincerament les molèsties ocasionades.

Des de l’Ajuntament seguim molt de prop el funcionament del servei i continuem treballant, juntament amb l’empresa, per millorar la flota i garantir un transport públic cada vegada més fiable, accessible i de qualitat. En aquest sentit, recentment hem signat un conveni amb l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) que permetrà la compra de 27 autobusos nous i la futura licitació del servei. Amb aquesta col·laboració, fem un pas endavant per millorar la mobilitat, reforçar el transport públic i assegurar que l’AMB assumeixi plenament la seva competència, alhora que l’Ajuntament recupera els recursos que havia avançat de manera extraordinària.

Atentament,

Més info: Carta de denúncia

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem