Benvolguda senyora Maria Sorrentino,
agraeixo que comparteixi amb nosaltres les seves inquietuds per la qualitat del transport públic, un servei clau per al dia a dia de moltes persones de la nostra ciutat.
Hem revisat el cas que exposa en el seu escrit amb l’empresa operadora i, efectivament, s’han produït 7 incidències puntuals causades per avaries tècniques, en el període descrit, d’un total de 2020 expedicions. Tot i ser casos puntuals, som conscients que generen incomoditat i afectacions en els desplaçaments quotidians, i lamentem sincerament les molèsties ocasionades.
Des de l’Ajuntament seguim molt de prop el funcionament del servei i continuem treballant, juntament amb l’empresa, per millorar la flota i garantir un transport públic cada vegada més fiable, accessible i de qualitat. En aquest sentit, recentment hem signat un conveni amb l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) que permetrà la compra de 27 autobusos nous i la futura licitació del servei. Amb aquesta col·laboració, fem un pas endavant per millorar la mobilitat, reforçar el transport públic i assegurar que l’AMB assumeixi plenament la seva competència, alhora que l’Ajuntament recupera els recursos que havia avançat de manera extraordinària.
Atentament,
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok