Recordeu com començaven els contes de l'Astèrix? ". Tota la Gàlia està ocupada pels romans. Tota?? Tota no! Un poblat d'irreductibles gals resisteixen encara i sempre a l'invasor."
Pensareu a què ve això ara oi? Doncs si feu un joc de paraules ho entendreu.. Canviem Gàlia per Catalunya, romans per crisi, irreductibles per emprenedors i invasor per pessimisme.
Un cop fet això direu: i què té a veure tot això amb Sant Cugat?
Doncs que aquí, al ben mig del poble, tenim una de les cases amb més talent, idees i empenta per metre quadrat que he vist mai.
Us explico: Jo creia que ja s'havien acabat els adjectius per qualificar un vi, ja sabeu: tranquil, novell, perlat, generós, bàsic, de correcció, reserva.. doncs m'assabento l'altre dia que ara el vi pot ser social.. Social tios! El que em faltava per sentir, què el vi és social..Estava convençut que els qualificatius sel's havien escapat de les mans i dins del boom que viu l'interès per la cultura del vi això ja era excessiu. Social, t'hi cagues..
Encuriosit per algunes fotografies que circulaven pel meu TL de Twitter on l'Eloi i l'Albert es feien fotos abraçats o petonejant unes caixes molt ben dissenyades com si fossin conquestes després d'una nit esbojarrada, vaig decidir preguntar, que així és com t'assabentes de les coses. Una trucada per aquí, dos DM per allà i un simple correu electrònic. Així és com vaig acabar un matí plujós de Setmana Santa a la casa que us comentava anteriorment.
Allà em va rebre el Manel i després d'un necessari cafè, i il.lusionat com un nen quan ensenya el seus dibuixos als avis em va explicar com en aquella casa el vi s'havia convertit en social. Vam estar una bona estona parlant de tot una mica, però sobretot del seu projecte www.wineissocial.com
És espectacular..
No seré jo qui us faci un publi-reportatge sobre què és i en què consisteix, només cal que entreu a la seva web, ho llegiu que ho expliquen molt bé i us deixeu portar. Us acompanyarà virtualment una persona que de vins se li suposa que hi entén, 13 anys fent de sommelier al costat d'un geni anomenat Ferran Adrià al millor restaurant del món l'avalen.
Només us ho explico per a que veieu que no tot és crisi, que no ens hem de deixar portar pel corrent de pessimisme actual, i que hem d'agafar aquests tios com a exemple. Com a exemple del que hem d'intentar entre tots que sigui Sant Cugat, un lloc on la gent aposti per ensortir-se´n, on se'ls facilitin les circumstàncies idònies per a que aquests emprenedors s'instal·lin i busquin l'excel.lència. Perquè, tal com demostren els seus veïns de dalt (els "Bananity"), es pot apostar per un negoci que arribi a tot el món des del cor del poble.
Aquest és el seu manifest:
1. El vi és diversió, és passar-s´ho bé
2. El vi és per tothom, tothom podem entendre'l
3. Saber de vins no té per què ser complicat
4. Quan més saps de vins més gaudeixes
5. Amb el vi, no sempre el més car és el millor
6. El vi és social, compartit es gaudeix el doble
7. El vi és el que tu vols que sigui
Gaudiu!
Segueix @jordimusoy al twitter
Pensareu a què ve això ara oi? Doncs si feu un joc de paraules ho entendreu.. Canviem Gàlia per Catalunya, romans per crisi, irreductibles per emprenedors i invasor per pessimisme.
Un cop fet això direu: i què té a veure tot això amb Sant Cugat?
Doncs que aquí, al ben mig del poble, tenim una de les cases amb més talent, idees i empenta per metre quadrat que he vist mai.
Us explico: Jo creia que ja s'havien acabat els adjectius per qualificar un vi, ja sabeu: tranquil, novell, perlat, generós, bàsic, de correcció, reserva.. doncs m'assabento l'altre dia que ara el vi pot ser social.. Social tios! El que em faltava per sentir, què el vi és social..Estava convençut que els qualificatius sel's havien escapat de les mans i dins del boom que viu l'interès per la cultura del vi això ja era excessiu. Social, t'hi cagues..
Encuriosit per algunes fotografies que circulaven pel meu TL de Twitter on l'Eloi i l'Albert es feien fotos abraçats o petonejant unes caixes molt ben dissenyades com si fossin conquestes després d'una nit esbojarrada, vaig decidir preguntar, que així és com t'assabentes de les coses. Una trucada per aquí, dos DM per allà i un simple correu electrònic. Així és com vaig acabar un matí plujós de Setmana Santa a la casa que us comentava anteriorment.
Allà em va rebre el Manel i després d'un necessari cafè, i il.lusionat com un nen quan ensenya el seus dibuixos als avis em va explicar com en aquella casa el vi s'havia convertit en social. Vam estar una bona estona parlant de tot una mica, però sobretot del seu projecte www.wineissocial.com
És espectacular..
No seré jo qui us faci un publi-reportatge sobre què és i en què consisteix, només cal que entreu a la seva web, ho llegiu que ho expliquen molt bé i us deixeu portar. Us acompanyarà virtualment una persona que de vins se li suposa que hi entén, 13 anys fent de sommelier al costat d'un geni anomenat Ferran Adrià al millor restaurant del món l'avalen.
Només us ho explico per a que veieu que no tot és crisi, que no ens hem de deixar portar pel corrent de pessimisme actual, i que hem d'agafar aquests tios com a exemple. Com a exemple del que hem d'intentar entre tots que sigui Sant Cugat, un lloc on la gent aposti per ensortir-se´n, on se'ls facilitin les circumstàncies idònies per a que aquests emprenedors s'instal·lin i busquin l'excel.lència. Perquè, tal com demostren els seus veïns de dalt (els "Bananity"), es pot apostar per un negoci que arribi a tot el món des del cor del poble.
Aquest és el seu manifest:
1. El vi és diversió, és passar-s´ho bé
2. El vi és per tothom, tothom podem entendre'l
3. Saber de vins no té per què ser complicat
4. Quan més saps de vins més gaudeixes
5. Amb el vi, no sempre el més car és el millor
6. El vi és social, compartit es gaudeix el doble
7. El vi és el que tu vols que sigui
Gaudiu!
Segueix @jordimusoy al twitter
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok