Esperant (a la Sra. Gordó), t'hi pots florir

Ruiz es queixa del temps d'espera en el bus a demanda de Les Planes

Un dels pocs serveis que el veïnat de Can Cortés valorava positivament -com a mínim, per absència de queixes- era el bus a demanda. Des de la seva posada en marxa, els seus usuaris fan servir una aplicació mòbil que, quan la cobertura ho permet, serveix per demanar el servei de transport públic i arribar a punts del municipi com l’estació de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya de Les Planes que estan millor connectats.

Des de fa uns mesos, el servei no gaudeix de l’estima de molts perquè els temps d’espera han passat de 15 a 45 min en massa ocasions. En una assemblea de l’associació de veïns a finals de 2021, una mare exposava els fets que ja havia compartit pels grups de whatsapp però, immediatament, portava una possible solució. I si modifiquem el servei per un model híbrid que combini el servei a demanda amb un horari fixe a les hores punta? La proposta va sonar molt bé i la vam portar al Consell de barri de Les Planes de novembre de 2021. A les actes, es veu com el president de l’Associació, Aitor Arriaga va fer arribar la proposta a la regidora-presidenta de Les Planes qui va recollir el guant i es va comprometre a estudiar-ho.

Estem a juliol de 2022, les incidències persisteixen i el regidor de mobilitat, José Gallardo també va veure amb bons ulls aquesta proposta, encara que fos temporal. Ens va demanar paciència perquè a “Palacio las cosas van despacio”. El problema greu que patim al barri és que la proposta va ser compartida al Consell de Barri de Les Planes el novembre de 2021 i 8 mesos més tard, no havia arribat al regidor de mobilitat.

En conclusió, pel que fa als temes del barri, esperant a la Sra. Gordó, t’hi pots florir.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, Twitter, Instagram i TikTok.

 
Comentaris

Destaquem