Servei de Biblioteques +

El passat 26 de març de 2011 vam obrir la Biblioteca de Mira-sol Marta Pessarrodona i, amb ella i la Biblioteca Central Gabriel Ferrater, va néixer el Servei de Biblioteques de Sant Cugat.

Des de la seva inauguració, 17.081 persones han visitat la Biblioteca de Mira-sol Marta Pessarrodona. La majoria dels usuaris són famílies joves, amb necessitats lleugerament diferents de les dels usuaris de la Biblioteca Gabriel Ferrater, que l’equip humà que hi treballa ha sabut veure i les ha adoptades com a pròpies.

A més, els primers sis mesos, el Servei de Biblioteques ha obtingut un nombre força elevat de visitants, 164.842, cosa que significa una mitjana diària d’assistència de 660 persones a la Biblioteca Central i de 113 a la de Mira-sol.

D’altra banda, gairebé 3.000 persones han assistit a alguna de les activitats proposades en qualsevol de les dues biblioteques, el que evidencia que el Servei s’ha convertit en un punt estratègic de l’activitat cultural santcugatenca i per a públics de totes les edats.

Des del seu origen, el Servei ha endegat un ambiciós projecte de ciutat, el de convertir les Biblioteques en un dels eixos fonamentals per a la cultura, l’educació i la relació social de santcugatencs i santcugatenques. Les dades que hem recollit ens indiquen que anem per bon camí, i això ens esperona a mirar més enllà, per a que el Servei de Biblioteques de Sant Cugat no pari de créixer.

Segueix @PTugues al twitter

Més informació
 
Comentaris

Destaquem