Noves cares a l'executiva local de les JERC

Lluc Cahís segueix sent el portaveu de les JERC

L’assemblea de les Joventuts d'Esquerra Republicana de Sant Cugat del dimarts 20 de setembre va escollir la nova executiva de l’organització, que manté Lluc Cahís com a portaveu però que també incorpora algunes cares noves. Amb aquest pas, l’agrupació afronta el nou curs polític amb la voluntat de "reforçar la seva presència als carrers i arribar a nous sectors juvenils".

El nou equip combina diversos membres de l’anterior executiva amb cares noves. Així, Ainhoa Miró (Organització), Maria José Hernández (Finances), Èric Gómez (Política Municipal), Gina Cahís (Coordinació Interna) i Jofre Torner (Imatge i Comunicació) repeteixen al comitè; mentre que David Rivero (Activisme), Eli Escoda (Consciència Feminista) i Jaume Huguet (representant al Consell Nacional) s’hi incorporen per primera vegada.

Amb aquesta direcció, les JERC es marquen l’objectiu d’estendre l’activitat al carrer a través de xerrades i formacions obertes a tothom, a banda d’organitzar alguna activitat festiva d’envergadura.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem