contingut promocionat
FGC

Ja es pot veure el percentatge d'ocupació de tots els trens de FGC en temps real

L'App també permetrà accedir al nou servei d'alertes personalitzades, de manera que els usuaris rebin al moment les incidències que es produeixin a les línies i estacions que fan servir

FGC ha posat en marxa una nova eina digital per conèixer en temps real el percentatge d'ocupació de tots els trens de les línies metropolitanes a través de Geotren. Aquesta funcionalitat es pot trobar a la nova versió de l'App de FGC, gratuïta i disponible tant per a Android com a iPhone, i a la versió web i també revela el punt del recorregut on es troba un tren, les pròximes parades i l'acompliment horari, a més de tota la informació que es publica a les pantalles de les estacions. L'App també permetrà accedir al nou servei d'alertes personalitzades, de manera que els usuaris rebin al moment les incidències que es produeixin a les línies i estacions que fan servir. Aquest servei entrarà en funcionament el 12 de setembre i es podrà escollir rebre les alertes per mail, a través de notificacions de l'App o ambdues.

Amb la integració de la geolocalització real de Google Maps també s'ha aconseguit cercar un trajecte d'origen a destí i no d'estació a estació, en temps real i el càlcul de l'estalvi ambiental de cada trajecte.

 

Imatge de la nova versió de l'App de FGC FOTO: Cedida

Imatge de la nova versió de l'App de FGC FOTO: Cedida


Amb la nova aplicació de Ferrocarrils, s'inicia un procés de millora dels serveis d'atenció a l'usuari perquè els passatgers planifiquin millor els seus viatges, ara que s'ha reprès tota l'activitat i freqüència. La nova millora també integra una versió superior del cercador i de l'oferta d'informació dels serveis disponibles a cada estació, entre d'altres.

Les millores s'emmarquen en el projecte de digitalització del grup i forma part de l'Agenda Estratègica 10/30 d'FGC que té per objectiu arribar a ser una empresa completament digitalitzada, tant a nivell intern com en les relacions amb les persones que confien en el seu servei.


Demara cita prèvia 

A través de la nova web també es pot demanar hora al Centre d'Atenció al Client (CAC) per ser atesos als CAC de la plaça de Catalunya o de plaça d'Espanya. També es pot indicar el tipus de tràmit que es desitja realitzar. L'objectiu és disminuir el nombre de persones als centres així com els temps d'espera.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem