Sant Cugat mostra la seva solidaritat amb ASDI

ASDI treballa per les persones amb discapacitat i les seves famílies

Unes 150 persones es van sumar al 38è sopar solidari de l'Associació Pro Persones amb Discapacitats Físiques i Psíquiques de Sant Cugat (ASDI), que es va celebrar aquest dissabte 23 de novembre a l'Hotel Qgat. Un any més, la societat santcugatenca va tornar a mostrar la seva solidaritat amb l'entitat que treballa per les persones amb discapacitat i les seves famílies.

"El teixit social de Sant Cugat no té preu i és molt solidari", va destacar el president d'ASDI, Enric Tomàs, durant la gala. El sopar va comptar amb una tómbola solidària per recaptar fons i es van repartir regals de tota mena, entre ells una obra de l'artista Mercè Diògene, que va aportar la seva amiga Maria Viladelprat. A més, es va fer un sorteig entre tots els assistents de regals com entrades al Teatre-Auditori, sopars, nits d’hotel o una subscripció anual a la revista Món Sant Cugat.

Treball per la integració

SOPAR BENÈFIC ASDI 07

Enric Tomàs, president d'ASDI FOTO: Anna Bassa

Enric Tomàs va posar de relleu la tasca d'ASDI: "Estem treballant en dues grans branques: el suport a les famílies amb persones amb discapacitat al seu càrrec i el suport a projectes d'integració, com amb la UESC". A més, recentment han signat un conveni amb el Club Muntanyenc per promocionar les activitats de normalització de la pràctica esportiva entre les persones amb discapacitat. Per això, ASDI destinarà part dels seus beneficis al Grup d'Entrenament d'Atletisme Adaptat del Muntanyenc.

Mireia Ingla: ""Aquesta ciutat és la que és per les entitats"

Joaquim Serrahima, president de la Catalonia Fundació Creactiva, grup del qual forma part ASDI, va reivindicar més atenció per part de l'administració: "El sector d'atenció a persones amb discapacitat intel·lectual fa deu anys que tenim congelades les subvencions. Estem una mica oblidats per la societat". A més, va agrair la tasca dedicada dels treballadors del centre.

"Aquesta ciutat és la que és per les entitats que tenim i que treballen per un conjunt de persones. Agraïm aquesta immensa tasca; sense ells no ens en podríem sortir", va destacar l'alcaldessa de Sant Cugat, Mireia Ingla, que va reivindicar la necessitat de "posar la gent al centre". "Aquesta capacitat d’integrar a la gent a la societat és un orgull", emfatitzava.

Entre els assistents hi havia també personalitats del món polític i social de Sant Cugat, les exalcaldesses Carmela Fortuny i Mercè Conesa, entre elles.

Més info: ASDI Sant Cugat recapta 1.600 euros en el primer Torneig Benèfic de Pàdel Solidari

Més informació
 
Comentaris

Destaquem