Volpelleres, Parc Central, Can Mates i El Colomer centrarà el cicle de debats impulsat des del TOT Sant Cugat, Els barris al centre. Volpelleres protagonitzarà la sessió el dijous, 9 de juliol, a les 19 hores, a El Siglo del Mercantic. Els barris al centre, que ja ha celebrat les sessions centrada en les Planes, en la Floresta i en Valldoreix, té per objectiu donar veu als veïns dels barris perquè expressin les seves reclamacions, suggeriments, així com les millores que necessita cada zona de la ciutat. Totes les sessions d'Els barris al centre estan oberts a la ciutadania i no cal reserva prèvia.
Els barris al centre de Volpelleres es dividirà en diversos blocs amb temàtiques que afecten la zona i als seus habitants. Com es habitual, la sessió finalitzarà amb les intervencions del públic, i és que, a més dels residents, intervindran les principals associacions i entitats dels barris.
Les pròximes edicions d''Els barris al centre''
Els barris de Coll Favà, Monestir-Sant Francesc i Centre ciutat protagonitzaran els pròxims debats que se celebraran des del TOT Sant Cugat i que es faran cada mes, en les següents dates.
- 17 de setembre: Coll Favà
- 12 de novembre: Monestir-Sant Francesc
- 3 de desembre: Centre
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok