El 2010 va venir al Teatre-Auditori per primera vegada l’Àngel Corella. Va ser gràcies a un acord del Taller d’Escenografia, que tantes alegries de programació ens ha aconseguit des del seu inici, amb un dels espectacles més exquisits que hem pogut veure: El llac dels cignes. Vam establir una relació molt cordial i especial. Tant, que aquesta primavera passada, quan Corella buscava un lloc on assajar la seva darrera creació, Pálpito, (que va estrenar a l'abril a Nova York) de seguida va pensar en el Teatre-Auditori. I per a nosaltres, tenir-lo assajant a l’escenari va ser tot un plaer!
L’Ángel Corella és un ballarí extraordinari, essència de la dansa clàssica i exemple de l’èxit a què pot aspirar un professional com ell a tots els nivells. Ara empren una nova aventura, el Barcelona Ballet, amb el qual vol repensar la seva companyia i emprendre nous projectes amb nous estils i noves maneres de fer. En aquesta etapa que tot just comença, també ha comptat amb nosaltres i, a més de presentar-nos la peça que ja va assajar aquí, Pálpito, Corella ens proposa un “divertimento” en què barreja la música de l’Electric Light Orquestra amb els moviments més sobris de la dansa clàssica. Més de cent trenta anys després de la seva estrena, La Bayadère encara és considerada una de les obres mestres de la història del ballet. Corella ja l’ha estrenada amb un èxit aclaparador, tant de crítiques com de públic. Al Teatre-Auditori en veurem la suite.
Corella evoluciona i nosaltres ho fem amb ell, perquè és un ballarí excepcional que ha aconseguit una fita excepcional: fer de la seva trajectòria una autèntica marca comercial de qualitat. Teniu dos dies per comprovar-ho vosaltres mateixos.
Segueix @PTugues i @teatreauditori a twitter.
L’Ángel Corella és un ballarí extraordinari, essència de la dansa clàssica i exemple de l’èxit a què pot aspirar un professional com ell a tots els nivells. Ara empren una nova aventura, el Barcelona Ballet, amb el qual vol repensar la seva companyia i emprendre nous projectes amb nous estils i noves maneres de fer. En aquesta etapa que tot just comença, també ha comptat amb nosaltres i, a més de presentar-nos la peça que ja va assajar aquí, Pálpito, Corella ens proposa un “divertimento” en què barreja la música de l’Electric Light Orquestra amb els moviments més sobris de la dansa clàssica. Més de cent trenta anys després de la seva estrena, La Bayadère encara és considerada una de les obres mestres de la història del ballet. Corella ja l’ha estrenada amb un èxit aclaparador, tant de crítiques com de públic. Al Teatre-Auditori en veurem la suite.
Corella evoluciona i nosaltres ho fem amb ell, perquè és un ballarí excepcional que ha aconseguit una fita excepcional: fer de la seva trajectòria una autèntica marca comercial de qualitat. Teniu dos dies per comprovar-ho vosaltres mateixos.
Segueix @PTugues i @teatreauditori a twitter.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok