Final de curs al Teatre-Auditori

Set funcions de Sonrisas y Lágrimas van tancar la programació estable del Teatre-Auditori d’aquesta temporada el darrer cap de setmana de maig. 5.157 espectadors van veure el musical al Teatre-Auditori, que va registrar un 98 % d’ocupació. Però els números no ho són tot en el món de l’espectacle. La satisfacció del públic assistent és el millor per als programador. Tots sabem que una platea i amfiteatre plens de satisfacció és el paradís, i la buidor i la insatisfacció, és l’infern.

Des del setembre de 2011, 47.070 persones han vist alguna de les propostes del Teatre-Auditori. Des de l’inici de la temporada, el 30 de setembre amb l’espectacle Delicades, de T de Teatre, han estat 78 funcions de 60 propostes diferents les que ha ofert el Teatre-Auditori. L’ocupació supera el 80 % i esperem que la satisfacció també.

Però la programació no s’atura en l’equipament municipal, i un seguit d’espectacles emmarcats en el programa Escoles en Moviment ocuparan el mes de juny. Seran 19 funcions de 10 escoles diferents que oferiran als alumnes la possibilitat de fer un espectacle preparat durant un curs amb les mateixes condicions que ho fan els professionals, i poder ser gaudit en molt bones condicions per als espectadors. És una manera més que té el Teatre-Auditori de donar suport, d’una manera pedagògica, la dansa, i fer-ne difusió i afició.

Mentrestant, però, anirem desgranant la nova programació de 2012-13, amb alguns espectacles ja a la venda: Grease el musical, Maldita Nerea, amb Jorge Ruiz al capdavant, i el Petits Camaleons: 1r Festival de música per a nens i nenes, els podrem gaudir el mes d’octubre.

Són tres propostes
que continuen porten el segell de la varietat i la qualitat, amb l’afany d’arribar a molts tipus de públics. En la propera programació també podem veure Incendis, amb direcció de l’Oriol Broggi, dos espectacles familiars (Petit Liceu) del Gran Teatre del Liceu com: Petruixka i La Ventafocs, i les òperes proposades de la mà de Mirna Lacambra a càrrec dels Amics de l’Òpera de Sabadell són: Tosca, Nabucco i La Traviata.

Aquest és un aperitiu quan ens trobem a final de curs, del proper, que pretén estar ple de bons espectacles perquè caminem cap els vint anys d’història, que per a un teatre són molts. Esperem que els puguem celebrar amb tots vosaltres, i que estigueu plens de satisfacció escènica, la millor alimentació per l’ànima.

Segueix @PTugues al twitter

Més informació
 
Comentaris

Destaquem