El Patí Hoquei Club Sant Cugat ha perdut (0-3) amb el CP Rivas Las Lagunas. FOTO: Ale Gómez

Esports

El Patí Hoquei Club Sant Cugat femení perd amb l'últim, que guanya el primer partit

Les vermell-i-negres, penúltimes i que en les últimes tres jornades d'OK Lliga no han fet cap gol, han caigut per 0 gols a 3 davant el CP Rivas Las Lagunas de Madrid

El primer equip femení del Patí Hoquei Club Sant Cugat, que és 13è i penúltim amb 6 punts, ha ensopegat (0-3) aquest divendres, 9 de desembre, a la nit, al Pavelló 2 de la ZEM Rambla del Celler, amb l'últim classificat de l'OK Lliga, el CP Rivas Las Lagunas, que ara té 5 punts, 1 menys que les vermell-i-negres.

Primera victòria en 10 partits

Amb aquest triomf, el CP Rivas Las Lagunas ha aconseguit la seva primera victòria al campionat en 10 partits de lliga. Fins al moment, només havia empatat a les pistes del CHP Bigues i Riells (3-3) i CP Manlleu (2-2).

El CP Rivas Las Lagunas compta amb dues jugadores catalanes, la capitana Patrícia Miret i la portera Mònica Ferrer. A més, també compta entre les seves files la jugadora argentina Daiana Micaela Gordillo.

Tercera derrota consecutiva

Una victòria del PHC Sant Cugat hauria pogut suposar tancar aquesta jornada fora de les últimes tres posicions que fan perdre la categoria. La derrota amb l'equip madrileny ha estat la tercera consecutiva d'un equip que té un balanç en la lliga de 2 victòries i 6 derrotes. A més, en els últims 3 partits no ha fet cap gol i n'ha encaixat 12. Jaume Oms, entrenador del PHC Sant Cugat, ha explicat després del partit, en declaracions al TOT Sant Cugat, que "portem 3 partits sense fer gols, i sense gols no guanyes". La primera part ha acabat amb un 0 a 1, i a la represa el CP Rivas Las Lagunas ha fet dos gols més.

Diumenge, a casa amb l'HC Palau Plegamans

El PHC Sant Cugat, que aquest cap de setmana afronta una doble jornada de lliga, tornarà a jugar al Pavelló 2, però en aquesta ocasió amb l'HC Palau Plegamans, 4t amb 16 punts. El partit es jugarà aquest, diumenge, 11 de desembre, a les 13 hores.