La 33a Mitja Marató de Sant Cugat se celebra aquest diumenge, 23 d'octubre, amb més de 1.400 inscrits. 1.100 atletes ho han fet en la cursa de la mitja marató (21,097 quilòmetres) i 300, en la de 5 quilòmetres. El tret de sortida de la prova dels 5 quilòmetres es donarà a les 9.30 hores, a l'avinguda Pla del Vinyet, i el de la mitja marató, a les 10 hores. La principal novetat d'aquesta edició és el canvi de circuit. L'arribada tindrà lloc al davant de l'ajuntament de Sant Cugat.
El Club Muntanyenc Sant Cugat, el Club Tennis Natació Sant Cugat i l'Ajuntament de Sant Cugat són les entitats organitzadores de la 33a Mitja Marató de Sant Cugat. És una prova que forma part del Challenge de Mitges Maratons Gran Premi Diputació de Barcelona i del calendari de mitges maratons de la Federació Catalana d'Atletisme.
Un euro de cada inscripció es destinarà a la secció d'atletisme adaptat del Club Muntanyenc Sant Cugat, integrada per persones de discapacitat intel·lectual.
Els guanyadors de la Mitja Marató 2015 van ser Ricard Pastó (1.10.30) i Susanna Ballester (1.34.09), i els dels 5 quilòmetres, Mario Suárez (16.27) i Zoya Naumov (19.18). Al 2015 van córrer 955 persones en la mitja marató, i 262, en els 5 quilòmetres.
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok