Marc Jordán: "A vegades hi ha trens que no pots deixar escapar"

El jove jugador d'handbol de 21 anys explica en aquesta entrevista el perquè decideix marxar a jugar a Hongria, i no tornar al Club Handbol Sant Cugat

El santcugatenc Marc Jordán Gascón, exjugador del primer equip del Club Handbol Sant Cugat (hi va jugar les temporades 2014-2015 i 2015-2016), va marxar el 2 de febrer per fitxar pel club Balmazújváros de la màxima categoria hongaresa, la NB I. Jordán havia de tornar a jugar amb el CH Sant Cugat, però a última hora va signar pel club hongarès.

Jordán és lateral dret, té 21 anys i era una peça clau al CH Sant Cugat. Va finalitzar la temporada passada com el cinquè màxim golejador de les tres categories més altes de l'handbol espanyol. I ho va fer marcant 220 gols en 27 partits, amb una mitjana de 8,15 gols per partit. A final de temporada ho va deixar per centrar-se en els seus estudis de Medicina (estudia el 4t curs).

El dissabte 11 de febrer, vostè va debutar amb el seu nou equip, el Balmazújváros hongarès, que és 13è i penúltim i ocupa plaça de descens. Com va ser l'estrena?
Vam jugar a la pista del Komló, 7è classificat, i vam aconseguir empatar a 22 gols. Estic content pel meu debut en què vaig poder jugar i ajudar a l'equip.

Com es produeix el seu fitxatge per aquest equip hongarès?
Em va arribar l'oportunitat a través de Magí Serra, entrenador de l'equip. La possibilitat de jugar en l'handbol de primer nivell i la passió amb què es viu l'handbol a Hongria van ser dos dels motius per a fer el pas, així com el projecte que em va plantejar l'entrenador.

Havia de tornar a jugar amb el Club Handbol Sant Cugat. Per què no ho ha fet?
Tenia moltes ganes d'ajudar al Club Handbol Sant Cugat i reincorporar-me a l'equip, però, a vegades, hi ha trens que no pots deixar escapar. Sé que tots els meus companys i amics del club van entendre la meva decisió quan els hi vaig comunicar i els hi desitjo la millor de les sorts pel que resta de temporada.

Què n'espera d'aquesta experiència a Hongria?
Gaudir-la al màxim, aprendre i competir en l'handbol de primer nivell. En l'àmbit més personal implica un canvi el fet de marxar de casa a un altre país, fet que també em farà créixer com a persona.

Més informació
 
Comentaris

Destaquem