Sant Medir, el Dia de la Dona i La Mirada, entre el més destacat de la setmana

La Festa de Sant Medir, les activitats i diferents accions en el marc del Dia de la Dona o el ple sobre la construcció de La Mirada centren informativament la setmana

Sant Cugat acomiada una nova setmana, marcada informativament per diferents temes. Per exemple, el dilluns 2 de març, el TOT obria amb una entrevista a Anna Mayol, dansaire i membre de la junta del Grup Mediterrània, ja que l'entitat ha exercit de banderer de Sant Medir. Un dilluns en el qual el Comitè de Vaga Feminista de Sant Cugat començava les seves accions amb una performance a la plaça de Lluís Millet

Més info: Mayol (Grup Mediterrània): "Arribar als 25 anys és una gran proesa"

El dimarts arribava la Festa de Sant Medir, i el TOT obria amb la prèvia de la jornada i la llegenda del sant. Una Festa de Sant Medir que transcorria amb total normalitat, sense incidències, i amb la cultura popular com a protagonista.

Més info: Centenars de santcugatencs prenen Sant Medir per honorar el sant que li dona nom

L'esport prenia el protagonisme el dimecres, 4 de març, i és que l'obertura del web era el perfil de Ricard Pérez, triatleta santcugatenc. Un dimecres en el qual apareixien pintades feministes a La Farga i els Mossos d'Esquadra informaven que els robatoris han disminuït notablement durant el 2019 a Sant Cugat.

Més info: Finisher en l’Ironman, 9 mesos després de debutar en bicicleta

Un altre perfil, en aquest cas d'un alumne universitari, protagonitzava l'obertura del dijous, 5 de març. Es tracta d'Àlex Torregrosa, un jove santcugatenc que farà el seu Treball Final de Grau a Harvard. Ja a la tarda, se celebrava el ple municipal extraordinari per modificar el planejament en l'àmbit del Bosc de Volpelleres amb l'objectiu de construir-hi La Mirada.

Més info: Àlex Torregrosa, de Sant Cugat a Harvard passant per la UPC

De fet, el contingut del ple marcava l'obertura del divendres, 6 de març.

Més info: Nou primer pas per la construcció de l'edifici de La Mirada

El cap de setmana es focalitza amb el Dia de la Dona, i el dissabte 7 de març, el web obria amb un reportatge sobre la bretxa salarial entre homes i dones.

Més info: Desigualtat: els homes cobren un 30% més que les dones a Sant Cugat

Per acabar la setmana, un altre reportatge, en aquest cas sobre la visió de dones de diferents àmbits de la societat, centrava l'obertura.

Més info: El paper de la dona i la lluita per a la igualtat en política, empresa, esport o educació

 
Comentaris

Destaquem