L’IMBISS dóna acollida a tots aquests públics amb una oferta basada en diferents opcions: un menú diari amb uns primers d’amanides, sopes o cremes i uns segons a base d’estofats de qualsevol país del món amb carn, pasta, arrossos, patates o simplement de verdures... o sigui, cuina internacional i súper saludable.
Per altra banda, l’IMBISS també ofereix suculents entrepans, fets amb pa de llenya, on trobem un de molt original amb humus vegetal o humus amb anxoves o tonyina. I si necessiteu més calories teniu l’hamburguesa alemanya, Frikadelle o la salsitxa Thüringer, original de Turingia. També és destacable la coca vegetal (tipus recapta) amb diferents ingredients.
Resumint, més de vint varietats d’entrepans, entre freds i calents i per a tots els gustos, sense oblidar-nos de la brioixeria de la Bretanya francesa, on els croissants satisfaran tots els vostres desitjos més dolços.
Que vagi molt de gust!
Subscriu-te al butlletí
Facebook
X
Instagram
YouTube
WhatsApp
Telegram
TikTok